Afstumpet gadevold

Af Kasper Støvring 82

For en uge siden blev en 15-årig pige på vej hjem fra fodboldtræning overfaldet på gaden i København og frarøvet sin røde lædertaske. Pigen blev slået i baghovedet med en stump genstand og fik knytnæveslag i ansigtet. Hun blev efterfølgende indlagt på hospitalet med kraniebrud. Politiet efterlyser bl.a. en mand med nordafrikansk udseende.

 

Episoden er blot en ud af tusindvis af gaderøverier, der årligt begås i Danmark. Andre nyheder har for længst fjernet fokus fra denne hændelse, så lad os for et øjeblik standse op og overveje konsekvenserne af denne type helt ubegribeligt afstumpede gadevold.

 

Vi får da sandsynligvis følgende billede: En glad, aktiv og vellidt pige er nu blevet ødelagt for livet. Hvis hun slipper for fysiske mén, vil hun næppe slippe for de psykiske. Hun vil fremover mærke følgerne af overfaldet i form af depression, nervøsitet, angst og koncentrationsbesvær. Hun vil ikke turde gå alene om aftenen, måske ophører hun med at gå til fodbold, og hun vil få svært ved at følge med i skolen. Længerevarende psykologhjælp vil forhåbentlig hjælpe hende på vej, men både pigen selv, hendes forældre, søskende og veninder vil lide af følgerne i lang tid fremover.

 

Danmark har altid været et meget fredeligt land, men det er måske ved at ændre sig på grund af den dybt uansvarlige udlændingepolitik, der føres af vores politikere. Hvis vi ønsker at beskytte vores børn, må vi se realiteterne i øjnene og gøre noget ved problemet.

 

Hvorfor er det afgørende at vinkle voldskriminaliteten som et udlændingeproblem? Fordi vi ikke kan håndtere problemet uden at erkende de særlige forhold, dvs. den fejlslagne integration, problemet med kulturen; det er ikke kun et socialt problem. Men også fordi det faktisk er muligt at gøre noget ved problemet, ikke det nuværende problem, men vi kan forhindre, at voldskriminaliteten bliver (meget) værre. Ganske enkelt ved at begrænse indvandring fra de lande, hvor voldsmændene hyppigt kommer fra. Se engang på denne liste. Det gælder primært Mellemøsten og Afrika. Helt galt står det til med somaliere, der er ti gange så kriminelle som danskere (personer med dansk statsborgerskab).

 

Lad os se lidt på statistikken.

 

1.069 gange blev en borger udsat for et gaderøveri i 2013 alene i København.

 

1069!

 

Tallet har været stigende i mange år. Dog skal det siges, at politiet nu har sat mere konsekvent ind, så tallet kan være – og er forhåbentlig – faldet sidste år.

 

»Den typiske gerningsmand er af anden etnisk baggrund end dansk i alderen 13-18 år. Det typiske offer en jævnaldrende etnisk dansk dreng« udtaler politiinspektør Jan Bjørn, leder af Station City, Københavns Politi.

 

Er den slags overfald egentlig udtryk for racisme? Intet har vi hørt fra dem, der normalt taler højt om danskernes racisme. Man forestiller sig ramaskriget, hvis tusindvis af udlændinge hvert år blev overfaldet af etniske danskere…

 

Hvorfor disse røverier begås, har TV2 undersøgt her, hvor vi også kan læse noget om de alvorlige konsekvenser for ofrene – samtidig med, at voldsmændene bliver belønnet.

 

Denne type overfald sker som sagt hele tiden, og der har, når jeg har dykket ned i sagerne, altid været tale om personer med udlændingebaggrund, der har begået overfaldene. Her er en episode for nogle dage siden, hvor fem indvandrerenge røvede en 19-årig, og her er omtalen fra sagen i juledagene, hvor et ungt par blev overfaldet og lemlæstet på vej hjem fra juleaften.

Hvad skriver Danmarks Statistik i sin seneste publikation om indvandrere i Danmark?

 

27 procent af de 20-24-årige mandlige efterkommere fra ikke-vestlige lande blev fundet skyldige i et eller flere forhold i 2013.

 

Vi tager den igen: Mere end hver fjerde.

 

Det er især den grove kriminalitet – overtrædelse af straffeloven, herunder vold, voldtægt, røveri, drab og den slags – efterkommere står for, altså ikke relativt ligegyldige ting som trafikforseelser. Man kan læse videre her.

 

Som jeg tidligere har skrevet (i linket er der yderligere dokumentation):

Hertil er der for det første at sige, at efterkommere er langt mere kriminelle end indvandrere (det går altså i den forkerte retning).

For det andet skal der meget til, før man overhovedet får en dom.

For det tredje: Rigtig megen kriminalitet især i ghettoområder bliver overhovedet ikke anmeldt. I visse indvandrerbelastede bydele er det op mod hele 90 procent. Der er altså et meget stort mørketal.

For det fjerde: Samtlige ikke-vestlige grupper tæller med. Men f.eks. kinesere har det laveste kriminalitetsniveau blandt udlændinge (og lavere end dem med dansk oprindelse). Så vi kan kun gisne om, hvad det reelle tal er for de efterkommere, der er mest kriminelle, dvs. dem med oprindelse i Afrika og Mellemøsten.

 

Den farlige kriminalitet har altså især med udlændinge at gøre. Forhenværende drabschef Ove Dahl har i sin seneste bog skrevet, at der optræder et udenlandsk klingende navn i 95 procent af alle sager om grov, personfarlig kriminalitet; over halvdelen af alle voldtægter begås af udlændinge; til trods for, hvad vi hører, er lige præcis den alvorlige, personfarlige kriminalitet ikke faldet. Det skriver bl.a. en forhenværende afdelingsleder på døgninstitution for kriminelle unge: Fra 2011 til 2013 er der sket en markant stigning i røverier begået af unge: 13 pct. på Fyn, 16 pct. i Århus og ikke mindst 22 pct. i København; masser af voldssager optræder slet ikke i Politiets statistikker:

 

“Jeg både tror og ved, at der er mange sager, der burde være journalført som for eksempel gaderøverier, voldssager eller sædelighedssager, som man i stedet journaliserer som en ‘undersøgelse’. Det betyder, at sagen ikke optræder i politiets statistik, siger Johan Kofod, der er fællestillidsmand i efterforskningsenheden i Københavns Politi.”

 

Bag alle disse abstrakte gal gemmer der altså sig virkelige mennesker, der må leve med store sår på sjælen på grund af den afstumpede voldskriminalitet.

 

 

Opdatering 10/2 fra Berlingske:

For sjette år i træk stiger antallet af kriminelle udlændinge, der er fremstillet i Københavns dommervagt med krav om varetægtsfængsling. I 2013 blev 2.854 personer fremstillet i Dommervagten. 2.148 af dem var udlændinge.

82 kommentarer RSS

  1. Af Jørgen F.

    -

    ….det værste er at domstolene i langt de fleste tilfælde har givet gerningsmændene tilladelse til at færdes frit – på trods af tidligere forbrydelser, der kunne have fjernet dem fra gaderne, hvis landets love altså blev opretholdt af domstolene.

    Der burde oprettes et dokumentationscenter:

    “Center for dokumentation af forbrydelser begået af personer, der burde have været frihedsberøvet”

    Og en fond:

    “Fond for erstatninger til ofre for domstolenes og Kriminalforsorgens selvbestaltede utopia”

  2. Af Thomas K. Rasmussen

    -

    Helt enig med Kasper Støvring. I de sidste dage har vi også i BT kunnet læse hvordan Politiet gør oprør over den slappe indstilling som hersker på hele vores retsområde. Men godheds- og indvandringsindustrien har jo et fedt lønnet fast arbejde når de kriminelle gang på gang får latterligt korte straffe – og de slappe politikere gør intet. Sommetider håber man at det selv går ud over en af disse inkompetente lovgivere som mere tænker på de “stakkels” kriminelle end på de uskyldige ofre! I sidste uge kunne man læse at Socialstyrelsen udtalte at der blev spildt ca. 40 mia. kr. herhjemme p.a. på nyttesløse rehabiliteringsprojekter m.m.! Giv de kriminelle en lang straf i et fængsel uden TV, PC m.m. så de er af vejen og ikke kan gå rundt og grine af ordensmagten og næsten “gratis” gøre vold på folk!

  3. Af Thomas K. Rasmussen

    -

    Hvad er rationalet ved at importere titusindvis af mennesker af uintegrerbare ikke-vestlige mennesker til lille Danmark som ikke vil acceptere vores demokrati, kultur og værdinormer og som for over halvdelen af disse menneskers vedkommende er på kontanthjælp – betalt af skatteydere som betaler verdens højeste skat? For nylig læste vi at ca. 80% af indvandrere fra f.eks. Somalia og Libanon er på kontanthjælp fordi de uduelige Jobcentre og sociale myndigheder ikke passer deres arbejde og får dem aktiveret! Vi ender naturligvis med borgerkrig på et tidspunkt! Og hvorfor tager disse muslimske flygtninge ikke til rige muslimske lande som f.eks. Saudi-Arabien. Qatar, Dubai m.fl.? Iflg. PET har vi over 100 herboende IS-krigere og flere hundrede islamister fra Hizb-ut-Tahrir som går ind for sharia! Hvordan har sådanne mennesker kunnet få flygtningestatus herhjemme? Der er simpelthen noget i vejen med Udlændingestyrelsens sagsbehandling hvilket både jeg og mine kolleger observerede da jeg arbejdede i en Social- og arbejdsmarkedsafdeling! Og det værste var at vi kunne se at mange af disse såkaldte flygtninge rejste hjem på lange ferier til de lande de angiveligt var flygtet fra – hvor de kan leve fyrsteligt af de høje danske socialydelser! Vi er til grin og den røde løftebrudsregering har forværret problemerne efter at de har lempet på VKO’s stramme opholdsregler og fjernet kontanthjælpsloftet!

  4. Af Søren Revser

    -

    Politiet har sandelig ikke resurser til at tage sig af afstumpet kriminalitet herunder korrupte politikere. Næh de har sandelig mere travlt med at holde budgettet for dummebøder i trafikken.

  5. Af Lars Nygaard

    -

    Som Kasper så rigtigt skriver er løsningen lige til at samle op:

    “Ganske enkelt ved at begrænse indvandring fra de lande, hvor voldsmændene hyppigt kommer fra.”

    Man kan kun håbe, at det store flertal kommer til fornuft inden kulturmarxisterne og de politisk korrekte har ødelagt danskernes mulighed for at leve i Danmark.

    Et lille glimt af håb ligger i, at 62 % nu støtter permanent grænsekontrol, men erkendelsen kommer godt nok langsom til folk, hjulpet af at de store medier fortier de massive problemer, der er med indvandring.

  6. Af Niels B. Larsen

    -

    Af og til kunne jeg godt ønske, at nogle danskere fik nok og stillede nogle af gerningsmændene til ansvar for deres handlinger uden at inddrage politi og retsvæsen.

    Det hjælper jo tilsyneladende ikke det fjerneste at gøre det. :-/

  7. Af Claus Andersen

    -

    Støvring Skriver:

    “Den typiske gerningsmand er af anden etnisk herkomst end dansk i alderen 13-18 år. Det typiske offer en jævnaldrende etnisk dansk dreng .” udtaler politiinspektør Jan Bjørn, leder af station City i København.”

    Hvad ligner det også, at BRIAN skal gå og flashe sin mobiltelefon offentligt? Hvorfor tænker vi ikke på, at lille HASSAN kan være traumatiseret og stigmatiseret og til daglig lever under trange kår?

    Det er jo nærmest racistisk, når denne politiinspektør Bjørn, nævner gerningsmændenes etnicitet. Føj Hr. Bjørn. Du er ikke spor bedre end Inger Støjberg.

    Jeg synes også at man bør nævne, at gerningsmændene er “alsidige” og ikke kun går efter de unge etniske danskere. For en måned siden, blev en 97-årig dame med gangstativ, røvet og overfaldet af tre Tyrkisk udseende mænd iflg. politiet. Men hvad laver en 97-årig dame med gangstativ også ude om aftenen?

    Ironi kan forekomme.

    .

  8. Af Erik Kedum

    -

    Niels B. Larsen hvad holder dig tilbage. Er det et ønske om egne “rene” hænder, eller er det bare dovenskab?

    Politiet tager sig Ikke af korruption og afstumpede politikere – lev med det.

  9. Af Jens Jensen

    -

    Historierne må være tusindetallige, her min egen:

    Jeg var udsat for et uprovokeret voldeligt overfald (formentlig et gaderøveri der gik helt amok) for lidt over 4år siden, politiet valgte trods videoovervågning og vidner (vidner som var mig ubekendte) IKKE at iværksætte en efterforskning. De, politiet, foretog sig ikke andet end at sende mig et brev, da persondatalovens grænse for arkivering af overvågningsoptagelser var overskredet (det er efter 30dage), om at sagen nu var blev henlagt – det eneste bevis de havde i hånde, var videomateriale som en større privat erhvervsvirksomhed sendte af egen drift…

    Resultatet af dusinvis af slag i baghovedet, tramp, spark og hop i hovedet, er at jeg stadig ikke har fået hånd i mit liv. Symptomerne er præcis som Kasper Støvring angiver – og altså af en karakter, så man ikke kan passe et arbejde med væsenligt ansvar.

    Gerningsmændene, som jeg aldrig selv så, var fire indvandredrenge – dem er der sikkert også andre der får glæde af. Tak til politiet og tak til vores politikere. Jeg har spildt 20år på uddannelse og mistet alle mine drømme fordi, I (politikere og karrierebetjente) og jeres pampervenner i godheds- og journalistindustrien skulle oversvømme os i “multikultur”. Tak. – tak, venner…

  10. Af Claus Andersen

    -

    Man taler så meget om, at voldsofrene skal møde gerningsmændene. Jeg kunne godt tænke mig at de også skulle møde de ansvarlige politikere der primært har importeret disse voldspsykopater. Men på den anden side, at skulle møde Birthe Weiss og Mogens Lykketoft og andre ansvarlige politikere er nok for meget for offeret.

  11. Af Søren Revser

    -

    Erik Kedum: Blogs er vist efterhånden en ren rotterede af forsmåede DF’ere som gerne så, at andre gør noget for dem.

  12. Af soeren soerensen

    -

    “Det typiske offer en jævnaldrende etnisk dansk dreng« udtaler politiinspektør Jan Bjørn, leder af Station City, Københavns Politi.

    Denne type overfald sker som sagt hele tiden, og der har, når jeg har dykket ned i sagerne, altid været tale om personer med udlændingebaggrund, der har begået overfaldene. ”
    Stoevring..

    Har du nu igen vaeret igang med venners statistiske database stoevring?
    JA,JA,JA

    Her er resten af statistikken du i bekvemmelighedens navn undladte at vidrebringe som information…

    “84 pct. af al kriminalitet bliver begået af personer med dansk oprindelse. Indvandrere og
    efterkommere fra vestlige lande står for 3 pct. og fra ikke-vestlige lande for 13 pct.
    Uanset herkomst er kriminalitet klart mest udbredt blandt mænd, som samlet udgør otte
    ud af ti dømte for kriminalitet. Kriminalitetshyppighederne er generelt højest for personer
    under 40 år. Særlig høj er andelen blandt de 20-24-årige med en kriminalitetshyppighed
    på 11 pct.
    Ikke-vestlige indvandrere og efterkommere er yngre end personer med dansk oprindelse,
    og de har ofte lavere socioøkonomisk status. Det er forhold, der bør tages højde for, når
    man sammenligner dem med personer med dansk oprindelse. Et indeks, der standardiserer
    efter alder viser, at kriminaliteten i 2013 er 53 pct. højere blandt mandlige indvandrere
    og 130 pct. højere blandt mandlige efterkommere med ikke-vestlig baggrund end blandt
    hele den mandlige befolkning. Når der yderligere standardiseres for socioøkonomisk
    status reduceres kriminaliteten til at være henholdsvis 27 pct. og 120 pct. højere.
    Mandlige libanesiske indvandrere og efterkommere, hvoraf en stor del er statsløse palæ-
    stinensere, har med 254 det højeste kriminalitetsindeks blandt de undersøgte lande.
    Indekset er standardiseret både efter alder og socioøkonomisk status. Mænd med jugoslavisk
    oprindelse og mænd med oprindelse i Tyrkiet, Somalia og Marokko har alle indeks,
    der ligger lidt under 200. Den laveste kriminalitet har mandlige indvandrere og
    efterkommere med oprindelse i USA. Deres indeks er 33 og ligger således langt under
    gennemsnittet for alle mænd, som pr. definition er 100.

    “Fx er 27 pct. af de 20-24-årige mandlige
    efterkommere fra ikke-vestlige lande blevet fundet skyldige i et
    eller flere forhold i 2013. For efterkommere fra vestlige lande er den
    tilsvarende andel på 13 pct. og for mænd med dansk oprindelse på 11
    pct. Både blandt mænd med vestlig og med ikke-vestlig oprindelse er
    der indtil 45-års-alderen en større andel af efterkommerne end af
    indvandrerne, der er blevet fundet skyldig i kriminalitet. ”

    Du generalisere her i “15 min daglig muslim bashing for at vinde naeste valg” fra aagangen 20-24 eller forsoeger Stoevring..Indvandrer fra Vestlige lande har ogsaa en hoej kriminalitet og Danske etniske i denne aldersgruppe..Og kriminaliteten gaar fra alt fra gadeuorden og fuldskab..Du faar det til at lyde som om at de alle laver hjemmeroeverier og du relatere overhovedet ikke til grunde og loesninger da de ikke interessere din politiske dagsorden og din loen fra borgerlige blok for at vinde naeste valg via en LAv KO regering der under sidste regeringsmagt mere end fordoblet antallet af indvandrer til DK pr. aar end det set lo aaret foer..og endda ikke fik stoppet antallet af muslimske tilflyttere…
    http://blogs.jp.dk/setfrahoejre/2013/04/05/vko-eller-ssfr-n%C3%A6rmest-lige-meget/

    Vi skal benytte lejligheden til at paapege at “borgerlig kriminalitet” har den hoejste rata af nogen og er den mest omkostningstunge for samfundet..Dette er naturligvis “white collar” kriminalitet og forvolder ogsaa denne “blue collar” kriminalitet..Naar men loeser problemet med borgerlig kriminalitet loeser men problemet med poebel kriminalitet. Vi har dog det problem at i Danmark straffes denne form for kriminalitet overhovedet ikke.

  13. Af Annette O

    -

    Tak, Støvring, for din utrættelige indsats for at gøre opmærksom på den forrykte udvikling.

  14. Af E. Larsen

    -

    Kære Kasper,
    Tak for din artikel. Ufatteligt at vi skal være bange for at sende vores børn og børnebørn til sport, skole, vennebesøg m.m.
    Danmark er et solgt land – solgt af politikerne og kulturpaverne.
    Og med de såkaldte “straffe” der evt. gives HVIS politiet får fat i forbryderne, så dør de jo næsten af grin. I østen og Afrika ville vel den nævnte straf blive fulgt op med dødsstraf. Og i de baltiske lande griner forbryderne af danske fængsler m.m.
    (Men tænk, tænk kære dansker – at Thornings parti næsten nu ligger på “status quo” i forhold til 2011!!! – Der ER ingen hjælp at hente for danskeren.

  15. Af Rasmus Em

    -

    Rigtig god tilgang til det der tydeligvis er et problem i Danmark i dag. Med statistik brugt på den måde kan det måske lade sig gøre faktisk at tale om tingene i stedet at være deltager i fløjkrigen “politisk/upolitisk korrekt”.

    Personligt savner jeg, at artiklen evt. kommer med en præcis anbefaling af hvad der kan gøres for at mindske den afstumpede gadevold. For:

    1. Skal vi blackliste visse kulturelle grupperinger/lande, altså juridisk begrænse indvandring fra bestemte lande?

    2. Skal vi blive bedre til at kortlægge hvorfor statistikken er som den er og finde ud af hvorfor alle indvandrere hyppigere begår kriminalitet end etniske danskere? Hvorefter man så kan begynde at forholde sig til årsagerne og mindske gadevolden?

    Specielt punkt 2 virker vigtigt, for hvis statistik ikke lyver, kan man lige så sandfærdigt tolke ud fra de nævnte statistiske begivenheder, at det er Danmark der er problemet. Det eneste der er tilfælles for alle indvandregrupper er, at de er kommet til Danmark, hvorfor man hurtigt kunne konkludere, at det er retsstaten Danmark der er rodårsag til deres opførsel.. Det er jo noget af en korrelation, at det lige er Danmark der er fælles for alle dem der optræder i statistikkerne.

    Jeg tror personligt ikke det er Danmark der viser sig at være en rodårsag til hvorfor indvandrer kriminalitet er højere, men der må være en grund hvorfor det må undersøges.

  16. Af Klaus Folkmann

    -

    Som frivillig har jeg gennem de seneste år haft en del kontakt til “unge med anden etnisk baggrund” min egen lille statistik er klar, de fleste er velfungerende unge mænd, der tager en uddannelse, har fritidsjob eller udfører frivilligt arbejde. Det må være uendeligt enerverende for dem at altid skulle høre på hvad en lille gruppe utilpassede unge gør, uanset at denne gruppe er procentuelt større end for danske drenge. Men det er sandsynligvis mere et socialt problem end et kulturelt problem. Unge med anden etnisk baggrund har generelt et betydeligt dårligere udgangspunkt end tilsvarende danske drenge, deres forældre kan være traumatiseret, have dårlige dansk kundskaber, dårlige netværk, dårlig kendskab og forståelse for vores samfund/system, ja listen er meget længere.
    Intet af dette er naturligvis en undskyldning for kriminalitet og vold, men statistikkerne taler deres tydelige sprog, dårlige vilkår = større risiko for kriminalitet, det gælder også for danske drenge. Så til alle der mener at alle andre, politiet, politikerne, samfundet eller hvem nu kan være, skal gøre tingene anderledes, har jeg et forslag: tag selv ansvar og bliv frivillig, så får I for alvor mulighed for at få indflydelse på de unge menneskers adfærd. Et surt opstød på en debatside flytter desværre ikke ret meget 🙂

  17. Af Niels B. Larsen

    -

    Erik Kedum

    Min alder og størrelse forhindrer desværre at jeg med udbytte ville kunne deltage i afstraffelsen.

    Ellers skulle jeg gerne stille mig til rådighed.

  18. Af claus clausen

    -

    Hvad gør folket når politiet, domstolene og retvæsenent ikke kan og vil løfte dets aller første, aller vigtigste opgave: At beskytte borgerne?

    Borgerne må have ret til at beskytte sig selv og deres børn og til de der begræder at folket selv forsvarer sig imod affaldet, så kan jeg kun sige at I havde chancen, men spildte den på kriminelle udlændninge og tabte det hele på gulvet med ferie-retræter til voldsmænd, pyskopater og afstumpede asylansøgere.

    Borgerværn og fuld bevæbning er desværre det eneste tilbage når politiet, retsvæsen og politikerne ikke magter deres (simple) opgave.

  19. Af Jan Petersen

    -

    Det vi oplever idag af forråelse af formentlig verdens bedst fungerende homogene velfærdsstat er vel kun en forsmag på, hvad fremtiden vil bringe af total opløsning. Der er absolut intet, der tyder på, at den poltisk korrekte magtelite vil ændre signaler. Hvad selve ideen med opløsningen så ellers er, må guderne vide, men jeg tror ikke rigtig på tilfældighedernes spil, må jeg indrømme. Der er en plan, og planen bliver nøje fulgt. Hedder den plan så bare …… globalisering ….. uanset konsekvenser?

  20. Af P Jensen

    -

    Iflg. Michael Jalving vil Vesteuropa sandsynligvis blive omskabt til et nyt Mellemøsten præget af vold og mord, terror og borgerkrig……. I Sverige, Europas mest nykommunistiske og mest feminiserede land, er en lavintensiv borgerkrig allerede brudt ud. Se “Den korte” og diverse netaviser.

  21. Af Hans Hansen

    -

    De der skydegale idioter fra indvandrebander m.f., skal ud af landet efterhånden som de fanges. Der er kun en vej, kun en ting de respekterer, og det er ud af min butik. Kriminelle udefrakommende og islamister skal bare ikke være her.

    Det skal de have at vide allerede ved ankomsten.

  22. Af John M.

    -

    RASMUS EM

    Har du overvejet, at det er samme uheldige statistik disse muslimer / fupflygtning / lykke riddere og efterkommere er garant for, er ENS OVERALT i EU !! !!

    Se evt. stastikker fra Tyskland :
    http://www.bka.de/nn_205960/sid_7D6BA7E62D1F0E7E9B6C67BF6816CF53/DE/Publikationen/PolizeilicheKriminalstatistik/pks__node.html?__nnn=true

    Eller Schweiz :
    http://www.bfs.admin.ch/bfs/portal/de/index/themen/19.html

    slå selv flere op

    KUN stigende år efter år efter år ….OVERALT I EU !!

    Så det er med 100% IKKE noget med Danmarks integration at gøre !
    ———————————————————————————-

    Langt de fleste er Fypflygtninge / lykkeridderne

    TV2 viste søndag d.28 sep. 2014 aften et meget interessant indslag med netop denne vinkel. Her blev der sat fokus på syrere, der opholder sig i Tyrkiet, men som ser en chance for et bedre liv i Europa. Vi fulgte en 24-årig mand, der har boet et år i Tyrkiet. Han arbejder tolv timer om dagen for at spare sammen til at blive menneskesmuglet til Europa, gerne Danmark. For her får man hurtigere asyl, de sikrer ens fremtid og her skulle han på universitetet, forklarede den unge mand. Han ville så at sige gerne gå i fodsporene på andre bekendte, der allerede har taget den tur.

    Ja, selv DANSK POLITI UDTALER :

    “De ankomne er syrere. Men det er syrere, som i mange år har boet uden for Syrien. Jeg møder familier, hvis børn går på universitetet i Istanbul, og som har levet uden for Syrien i måske otte år eller mere, siger en kilde, der har arbejdet med udlændingeområdet siden år 2000.

    Hans observationer bekræftes af flere politiansatte, som arbejder med udlændingeområdet. Ingen har lyst til at stå frem med navn, da området er ekstremt politisk følsomt, men DANSK POLITI kender deres identiteter. Den begrundede mistanke om, at en del asylansøgere ikke er flygtet fra krigen- gen, stammer både fra direkte udsagn og egne observationer, forklarer en kilde fra Center Sandholm.

    Det er ikke de rigtige flygtninge, der kommer. De her mennesker er nøje udstyret med viden om, at hver person over 18 år får 10.500 kroner hver måned af staten. De ved, hvor mange håndklæder man får udleveret i Center Sandholm, og de har hørt, at man får et gratis fjernsyn af kommunen.

    De har iPhones med sig og tøj på, som vidner om et helt andet liv end den flygtningelejr, de burde komme fra. Samtidig sidder der mennesker i store lejre i Istanbul og Libanon, som er flygtet fra død og ødelæggelse, men ikke får hjælp, siger kilden.”

    http://www.dansk-politi.dk/media/130642/dp_0614_epaper.pdf (side 18)

    Dvs. alle i hele verden, kan komme og få evig forsørgelse i Danmark.

    1951-konventionen , stammer fra en svunden tid og var beregnet til 2.verdenskrigs flygtninge …som tog “hjem”

    Vores nye “gæster” tager aldrig hjem ( jo på ferie).
    Bemærk at der faktisk er lov hjemmel for, med 10 års !! tilbagevirkende kraft at fratage enhver opholdstilladelse ! ,… men den lov har den nuværende amatøragtige landsskadelige regering ikke tænkt sig at følge.

    Ingen udvises, og da slet ikke kriminelle voldtægtsmænd eller mordere, nej de skal fortsat underholdes, helst med charter ferier, zumba træning eller nye top moderne renoverede boliger. ! FY FOR SATAN

    “Dog kan opholdstilladelsen
    inddrages inden for de første ti år, selvom den er blevet
    permanent, hvis flygtningen rejser på ferie i hjemlandet,
    og hvis risikoen for forfølgelse ikke er der mere”

    Langt over 50% (nok nærmere 80%) vil leve på EVIG forsørgelse i Danmark, i deres paralel samfund. Med alle de voldsomme udgifter og skader det danske samfunds folk påføres. (vold, voldtæger,mord,social svindel osv. osv.)

    Danmark befinder sig i en døds spiral

  23. Af Jørn Strand Nielsen

    -

    Kasper, din statiske analyse er ganske givet korrekt, men da du ikke foreslår nogen konkrete løsninger på problemet, kan man kun læse det som en almen kritik alle indvandrede fra bestemte lande, samt mellem linjerne et ønske om en meget voldsom samfundsmæssig sanktionering af meget unge mennesker, ja vel egentlig et ønske om udvisning.

    Hvis vi nu blot med lidt armslængde blev enige om, at vold begået af stadigt mere yngre mennesker et stigende problem, kunne man jo så starte med at udvikle generelle løsningsforslag. Eller en hel pakke, for simpelt er det jo ikke. Og også blandt børn og unge af gammeldansk herkomst, forekommer jo desværre voldelig adfærd.

    Jeg har tidligere selv foreslået en langt mere konsekvent opdragelse af børn og unge af samfundet, da det jo langt fra er forældrenes opgave. De færreste erkender f.eks., at det er pligtigt for forældre enten hver dag at sende dem i en dansk skole, eller i andet af samfundet anerkendt uddannelsestilbud. Ja faktisk har politiet mig bekendt hjemme til at afhente dem, og køre dem hen i skolen, hvis pjækkeriet tager overhånd.

    En forøgelse i antallet af værnepligtige og konstabler til blot det niveau, det havde da vi to var unge, ville også muliggøre nogle faste rammer samt uddannelsestilbud for sådanne vanskelige unge.

    Særlige institutioner havde vi jo også til at skabe faste rammer en tid for disse unge, som f.eks. institutionen “Fulton”. Nu er denne for længst sparet væk. Jeg kommer selv fra en søfarts familie på Sydfyn – “jernmænd på træskibe” typen – og ved derfra, at skibe i det hele taget er et ganske fortræffeligt sted at rette op på unge på vej ind i en kriminel løbebane. Min egen far – kaptajnen – var ret vant til at modtage sådanne unge, og kunne f.eks. straks på den måde de redte deres køjer spotte, hvor de før havde de tilbragt deres liv. Så en genindførelse af 1960-70’ernes skattefradragsregler til begunstigelse af en større (faktisk nu næsten helt uddød) ville skabe flere arbejdspladser af den slags, som også for vanskelige unge ville være guld værd.

    Og den gamle “mesterlære” var jo også forbundet med en mulig fast hånd af mester og svende. Men hvor blev den af? Hvorfor betinger vi f.eks. ikke, at vi kun kan få håndværkerfradrag, hvis firmaet har et vist mindsteantal af lærlinge i sin stald?

    Ja og flere sikrede institutioner havde vi, så unge ikke skulle oplæres af Egon og andre mere hærdede, ældre kriminel i Vridsløselille.

    Og politiet, hvor blev det egentlig af ude i udkants Danmark og vores ghettoer. Var det ikke ved tidligere politiforlig faktisk aftalt netop at re-allokere politifolk dertil? Men de synes i stedet – ligesom i de udviklingslande, som jeg arbejder i , at have mere travlt med at udskrive færdselsbøder til gavn for egen lønningspose. Ikke direkte ned i Lommen som i Langbortistan, men lige hen og vende i polities kasse, og så først derefter ned i lommen. Men frem og tilbage er jo som bekendt lige langt, så resultatet nøjagtigt som i Langbortistan. Kønt er det langt fra.

    OK, sikkert mange andre løsninger til en “pakke”, men alle vil jo lægge beslag på en del af det statslige og kommunale budget, og er det ikke egentlig der, det hel halter Støvring?

  24. Af peder pedersen

    -

    .
    Smid det lort ud !

    Vi gider ikke bruge mere tid og penge….

  25. Af Jørn Strand Nielsen

    -

    “skattefradrag til begunstigelse af en større coasterflåde” smuttede ud af teksten. Sorry!

  26. Af Henning Svendsen

    -

    Vores retsplejelov er jo dikteret af straffelovrådet hvor tre personer har huseret i 50 år her har vi denne Eva Smith som er formand omgivet af to nikkedukker.
    De burde egentlig bo på samme gang som Anker Jørgensen Holger.K og Mogens Kamre men da de er ansat til evig tid vil deres vrøvlevers være en plage mange år endnu.

  27. Af klaus balle

    -

    Denne artikel vil være guf for den indre svinehund,kender ikke forfatteren til den,men vil tro han ligger langttt til højre.Fortæller intet om den indsat, der bliver gjort for at modvirke vold,af gade medarbejder fra kommunen, og fortæller ikke om det store fald der er i vold på gadeplan,mvh klaus

  28. Af Benny B

    -

    “En aktindsigt fra Københavns Politi viser således, at der i 2013 var 2.854 personer fremstillet i Dommervagten. 2.148 af dem var udlændinge”

    Jaaa, lad os få nogle flere berigere her til landet!

    http://www.b.dk/nationalt/antallet-af-kriminelle-udlaendinge-stiger-i-koebenhavn

  29. Af Hans Hansen

    -

    For sjette år i træk stiger antallet af kriminelle udlændinge, der er fremstillet i Københavns dommervagt med krav om varetægtsfængsling.

    En aktindsigt fra Københavns Politi viser således, at der i 2013 var 2.854 personer fremstillet i Dommervagten. 2.148 af dem var udlændinge.

    Når det er sagt, så skal det også siges, at den stædige, men stadig mindre gruppe af “blåøjede” fjolser, der befinder sig så langt fra realiteterne at de fortsæt benægter forskellen på kritikken af ønsket og uønsket indvandring, således stadig fremfører at kritikken gælder al indvandring.

    Det skyldes de er så forblændet at deres eget politiske og demokratiske smalsyn, at de hverken forstår simpel statistik, hvad de læser, og derfor heller ikke kan tænke klare tanker. Det er jo en konsekvens af at når man ikke kan stole på sig selv, hvordan skal man så kunne stole på andre.

    Derfor må man spørge hvem der har tilladt uønsket indvandring, og hvorfor man politisk undlod at skabe rammerne for lovgivning, der tager hensyn til realiteterne fremfor ideologisk stædighed. Problemet består i princippet af holdningsmæssig inkonsistens. På den ene side erkender man at kontrol er nødvendig, men man begår samme fejl igen igen blot fordi det handler om et nyt emne.

    Man for det derefter til at lyde som om at kontrol handler om enten eller. Eksempelvis enten grænsekontrol eller politisammenarbejde. I virkeligheden handler det om begge dele, men så udviser politikerne gamle samme behov for at betræde samme spinatbede. Igen igen hører man samme fejlslagne begrundelser blot på nye emner, mens det er indlysende for befolkningen, at politikerne mangler det overordnede overblik. Hvor mærkeligt er det lige i betragtning af de ingen erhvervserfaring har.

    Når man ingen erfaring har, hvordan skulle det så være muligt at forstå et sammenhængende billede, og med den realisme i forbindelse med procesansvarlighed. Der er jo grunde til politikerleden …

  30. Af Hans Hansen

    -

    Glimrende der er et stort arbejde i gang på gadeplan for at begrænse volden. Desværre er problemet eskaleret fordi den indre svinehund er en ulv i fåreklæder. Svinehunden vil antage en forklædning af et får af humanistisk naivitet. Det er ikke til at sige om f.eks Klaus Balle forsvarer kriminelle indvandrere, eller om han blot tilhører segmentet af naive tåber.

    Således har svinehunden iført sig forklædning, og optræder hos den gruppe der er nemmest at forføre, fordi netop de lider af udpræget manglende selvtillid. De tror ikke på andet end hvad deres svinehund fortæller, og derfor tillægger de andre holdninger andre aldrig har haft.

    Resultatet er velkendt. Den ene irrationelle bemærkning efter den næste til forsvar for en ført politik uden hensyn til realiteterne. Nogen vil blive tvunget til at revidere deres opfattelser.

  31. Af Helge Olsen

    -

    Jawohl! – Og hvad så med de 73 % voldsforbrydelser, der begås af ikke-indvandrere??

  32. Af soeren soerensen

    -

    Har soerme igen faaet et indlaeg paa i Stoevring efter 3-4 dage..Statisk borgerlig debat hedder det naar men diskuttere et emne naar det er blevet foraeldet. Jeg venter saa 2 dage mere foer jeg vidrebringer det hos HDP..

    AF JØRN STRAND NIELSEN – 10. FEBRUAR 2015 3:55
    “Kasper, din statiske analyse er ganske givet korrekt”

    Statisk analyse er det korrekte ord ja..Jeg plejer at sige “status quo” borgerlige men denne kan ogsaa bruges..De bevaeger sig ikke i forstaaelsens univers en cm og kommer med ingen loesninger. VKO mere end fordoblet jo antallet indvandrer under deres lo aar pr. aar end lo aaret foer ,et tal nogenlunde beholdt under R/S, og fik endda ikke stoppet tilflytningen af muslimer..

    Men naeste valg afgoeres jo ikke paa viden men loegn og frygt og det ved Stoevring udmaerket godt..

  33. Af Hans Hansen

    -

    Ja, was über sie und warum Sie Deutsch sprechen. Sind Sie ein Nazi?

    Prøv at høre fister. Gadevold er ikke i orden uanset hvem der udfører den, såvel som både rockerne skal ned med nakken og indvandrebanderne ud af vagten. Druk slagsmål slipper man aldrig af med, men de skal effektivt afvæbnes.

    Hvor har du iøvrigt de 73% fra?

    En aktindsigt fra Københavns Politi viser således, at der i 2013 var 2.854 personer fremstillet i Dommervagten. 2.148 af dem var udlændinge. Her er der tale om København. Ikke landsbasis.

  34. Af E. Larsen

    -

    Tænk, tænk engang : Dette her får en mand? der kalder sig for soren sorensen lov til at skrive på DIN blog, kære Kasper? Han skriver rene løgne! Rene løgne!
    I dag i Ekstrabladet fortælles at myndighederne sidste år har opgjort kriminelle stilet for en dommer til at 84 – præcis 84 procent var indvandrere og 3 – tre procent var almindelige danskere.!!!!! skulle sådan en person ikke udelukkes for al, al form for mulighed for at få indlæg med?? Jo mon ikke.
    Han forsøger jo som andre fra den fløj, ja endda medier , at få unge mennesker uden meget erfaring til – MÅSKE – at tro på sådanne løgne. Stop det nu.
    SE Soeren sorensens indlæg:
    “84 pct. af al kriminalitet bliver begået af personer med dansk oprindelse. Indvandrere og
    efterkommere fra vestlige lande står for 3 pct. og fra ikke-vestlige lande for 13 pct.” Hvad mener I, kære læsere? Er det ikke faktisk mere end uhyggeligt?

  35. Af Hans Hansen

    -

    Det er såmænd bare latterligt E. Larsen. Glem SS. Lad ham gøre sig selv til grin, hvis ingen kan finde ud af at beskytte ham mod sig selv.

  36. Af soeren soerensen

    -

    AF E. LARSEN – 10. FEBRUAR 2015 13:19

    Ja, det tog kun 3 dage for indlaegget at blive offentliggjort..Borgerlig debat kaldes det.

    Erik Larsen tallene er fra DST og taget fra samme statistik som Stoevring tog sin fra.
    Gudherrebevares..

    ps du har et ikke publiceret indlaeg hr. stoevring..

  37. Af P Jensen

    -

    Ja, hr. SS har vist lettere ved at komme til orde på de allerfleste blogs, end de seriøse bloggere.

  38. Af E. Larsen

    -

    Helt enig kære Hans Hansen. Men jeg synes nok bare at KS enten skulle fortælle denne SS at han vendte tallene lige modsat 84% mod 3% – ELLER lade være med at bringe et forkert og tydeligt løgnagtigt indlæg. Jeg ignorerer også SS, JH, LP m.fl., men det er jo ikke sikkert at unge med mindre erfaring påvirkes helt forkert.
    Og endelig bør der vel også være en grænse for hvor groft man må forvanske vigtige tal m.m.

  39. Af Hans Hansen

    -

    E. Larsen.
    Jo det er svært for SS at kende forskel på hvilken vej tallene vender, såvel som det meste andet han siger. Humlen er blot at så længe man ikke tager ham alvorligt, så længe er han, og et par stykker mere, et underholdende humoristisk indslag.

  40. Af B. Nielsen

    -

    Kasper Støvring – kunne Du ikke lade din viden gå videre til Mads Kastrup.
    Han udbredte sig for ikke længe siden i et blogindlæg om, at København var utroligt fredelig, ja meget fredeligere end Hirtshals.
    Jeg prøvede i et indlæg at fortælle ham om antallet af mord og mordforsøg i København det seneste par år, men det indlæg blokerede han, det harmonerede jo ikke med hans store idol, Mette Frederiksens igangværende kampagne for at bilde os ind, at kriminalitet i Danmark er et overstået stadium.

  41. Af E. Larsen

    -

    @ B.Nielsen – ja, også dig er jeg bare 2000% enig med. Men du KAN ikke komme igennem Mads Kast.rups såkaldte filter. Læg mærke til hvor få der overhovedet gider at kommenter hans og Tom J.s artikler. INGEN (selvfølgelig korrigeret for dem de sletter uafbrudt) men S.Revser, SS, jh m.fl de har noget der ligner fri plads. Og fri plads ligner noget mellem 10-25 indlæg! DET betaler b.dk. åbenbart løn til?

  42. Af jan mølgaard

    -

    Hvis muslimer med dansk pas figurerer som danskere i kriminalitetsstatistikkerne, er muslimernes kriminalitet højere end statistikkerne viser.
    Jeg ved ikke hvad der skal til før politikerne vågner. Måske skal deres egne børn udsættes for forbrydelser som den omtalte. Eller politikerne selv.

  43. Af John Hansen

    -

    @ B. Nielsen

    Mads Kastrup er nu kommet på “rette hylde”. Han er blevet opinionsredaktør på Ekstrabladet. Ekstrabladets lille islamleflende chefredaktør Poul Madsen, har i den grad kørt Ekstrabladet på røven. Ekstrabladet er overhalet af BT i oplagscentral.

    Mads Kastrup har altid tilhørt Politiken-segmentet. I dag kan man ikke se om det er Politikens Martin Lidegaard eller Poul Madsen, der skriver dagens leder i Ekstrabladet.

  44. Af soeren soerensen

    -

    “84 pct. af al kriminalitet bliver begået af personer med dansk oprindelse. Indvandrere og
    efterkommere fra vestlige lande står for 3 pct. og fra ikke-vestlige lande for 13 pct.
    Særlig høj er andelen blandt de 20-24-årige med en kriminalitetshyppighed
    på 11 pct.”…
    http://www.danmarksstatistik.dk/da/Statistik/Publikationer/VisPub.aspx?cid=19004

    Som er linket Stoevring selv gav..Derfra maa i dovne igang med at lede efter statistikken jeg gider ikke igen men i kan laese det vigtigste i min foerste kommentar…Den kommer ikke frem med det samme da DST ikke oensker at promovere saadanne negative ting for meget pga af svage nerver i borgerlige, der bruger informationen selektivt uden helhedsblik..

    Laengere nede staar at 27% af indvandrer i alderen 20-24 aar fik en dom sidste aar..Samme tal for Etniske Danske var 11%(kender jo jeres manglende laesefaerdigheder af fatamorgana) saa den er 2 gange og noget stoerre for indvandrer i den gruppe end etniske unge….Jeg synes Stoevring mangler at bringe det etniske Danske tal for relativitet(og hele statistikken som han brugte eller ihvertfald linke til den) da 27% lyder voldsomt ellers ,og ikke tager notits af socio-oekonomiske forskele!..Jeg kritisere ikke overrepraesentationen da det er taget fra samme statistik om at 84% af alt kriminalitet sidste aar blev begaaet af etnisk Danske..

    At i Preben,erik louise og HH, E. Larsen og alle andre hoej intellektuelle Df’ere…
    Ikke forstaar at laese en statistik kan jeg ikke goere for!..Stoevring tror uden tvivl paa tallene da han troet paa sit eget citeret tal fra samme publikation..Men kan ikke tro paa et tal og saa ikke et andet i samme materiale. I er jo totale tosser.

    Naturligvis tror i heller ikke paa disse..
    23. juni 2014
    I 2013 fik 15-19-årige mænd i alt 5.139 domme for overtrædelse af straffeloven. Det svarer til 28 domme pr. 1.000 personer. I 2004 var det tilsvarende antal på 49 domme, dvs. der er sket et fald på 42 pct.
    http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/kriminalitet.aspx

    11. april 2014
    I 2013 blev 1.237 unge mænd i alderen 15-19 år udsat for vold, ifølge politiets registreringer. Det er 4 pct. færre end året før og en fortsættelse af det fald, der har været gældende siden 2007, hvor antallet toppede.

    Kriminaliteten har jo vaeret staerkt stigende under den Roede regering paanaer mht borgerlig pengekriminalitet som er i lystig stigning men ellers gaar under “gaver til en selv” og ikke ligger i kriminalstatistikken da den ellers ogsaa ville involvere for mange politikere.

  45. Af Claus Andersen

    -

    Jeg kan anbefale en fremragende kronik i dagens Berlingske. Man kan Google:

    “Religiøs infektion i daginstitutionerne .”

    En fremragende kronik af en “langhåret cand.mag. “, der her udstiller Københavns Kommunes leflen for muslimerne. Manden har tidligere stemt på Enhedslisten, men vil nu stemme på DF. Artiklen dokumenterer på fremragende vis, Hans Hansens argumentation om, hvorfor så mange føler sig svigtet af mange partier, og stemmer DF.

  46. Af jens Holm

    -

    Jeg forstår altså ikke præmissen, for mængden af gaderøverier er i følge dette klip halveret:

    http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2014-11-20-antallet-af-gaderoeverier-halveret-i-koebenhavn

    Og noget andet. For en god ordens skyld.

    Fremstilles man i dommervagten vurderer denne OM, der evt, er en sag. En del bliver således direkte løsladt.

    Trin 2 er naturligvis, at ikke alle anklagede bliver kendt skyldige. Så når der plapres
    løs om lidt under 2500, så er det i høj grad brutto.

    I fx 2013 kan man læse, at bare rumænere er repræsenteret med 293. Så hold dog op med Islammeri – Spektret er altså noget bredere.

    En jan mølgaard burde måske selv vækkes lidt, hvis det altså er muligt. Jeg går i høj grad udfra alle muslimer er iberegnet.

    Dernæst er der en ting mere. Man bør ikke bare regne i antallet af kriminelle overtrædelser. Vi er siden ca 1970 vokset fra 5 til 5,5 mio. Derfor – med samme kriminalitet – bør man også forvente en antalsstigning på 10%. men altså ikke i %.

    Jeg er endnu en gang forundret over en del af læsningen. Jeg skal ikke afvise dens rigtighed. Men der har da lige været en runde omkring Tingbjerg. Her kom en række tal og meninger både vedrørende Tingbjerg og generelt. Meget af dette synes at stride lodret mod Støvrings.

    Klart den anførte halvering, som jeg mest hælder til, er fra et højt uacceptabelt niveau, men der er alligevel et spring til, det skulle være blevet værre, og ligeledes at en given stigning så skulle komme fra indvandrermiljøerne her i landet.

  47. Af Jens Erik Jensen

    -

    Jeg er vor herre og mine forældre taknemmelige for, at jeg var dreng i halvtredserne og tresserne, hvor der ingen vold var.Mine forældre låste ikke fordøren om natten.Man kunne bevæge sig frit omkrig uden at blive overfaldet af indvandrerbander, som man dagligt ser i dag.Vi kan takke de svage politikere fra især S,SF og de radikale, at Danmark i dag er et land helt uden beskyttelse af mennesker, som bliver udsat fra hjemmerøverier og vold.Hvis jeg var ung i dag ville jeg udvandre fra et land som Danmark, som er i total opløsning. p.g.a. den stupide masseindvandring fra mellemøsten.

  48. Af A E

    -

    SS har ret – ifgl. Danmarks Statistik.

    Men der er et problem – statistikken kan ikke bruges til noget! Der bor godt 5,6 mill. i DK – heraf knapt 300.000 som er registrerede som indvandrere.

    Den gamle floskel: Løgn, Forbandet løgn og i tredjegradsbøjning Statistik er helt på sin plads her!

    Men 2. generationsindvandrere – født i DK – optræder som danskere, hvilket de tilsyneladende ikke selv betragter sig som!

    Statistikken er ikke en s…. værd!

  49. Af Hans Hansen

    -

    Sagen er den, at man ikke bliver dansk fordi politikerne rundhåndet uddeler statsborgerskab. Er man islamist og kommer udefra, første, anden, tredje eller fjerde generation, så er man stadig islamist, og det har intet med dansk evidens at gøre.

    Det er arabisk evidens, og araberne har tradition for religiøs islamistisk antidemokratisk sammenblanding med politik. Deraf diskussionerne om danskhed og danske værdier. Islamisme (og anden antidemokrati) er ikke et dansk værdisæt.

    Problemet er så at køen af tåber roder rundt i begreberne uden at forstå årsag og virkning, og det bliver fuldstændig vanvittigt når selv samme modstandere af nazistisk antidemokrati er tilhængere af islamistisk antidemokrati. Typisk er det socialister.

    Ligesom der er forbindelse med rockeraktivitet og antidemokrati, så er der forbindelse med indvandrebander og islamistisk antidemokrati. De bygger begge på klanaktivitet. Begge er baseret på parallelstrukturel politisk styring, hvis det er nødvendigt at sige det intellektuelt..

    Se det i øjnene. Det er ikke i landets interesse at beskytte disse grupper. De hader jer og demokratiet, også socialisterne, fordi der er tale om personer med dyssocial personlighedsstruktur. De er overvejende psykopater og derfor ikke-integrerbare. Hverken i første, anden, tredje generation osv.

    Deres fremtid overvejende kun i indvandrebander, med mindre man ændrer indvandringspolitik så man får styr over integrationsproblemet. Det er særdeles omfattende, hvilket man nægter at indse og derfor aldrig fik løst. Fordi man fra politisk hold aldrig forstod omfanget, har man aldrig løst problemet. Man ved det godt, men politikerne spørger stadig hvordan.

  50. Af soeren soerensen

    -

    Stoevrings indlaeg er blevet redigeret igaar med denne
    http://www.b.dk/nationalt/antallet-af-kriminelle-udlaendinge-stiger-i-koebenhavn

    “Politikeren mener, strafferammen bør skrues op for indbrud og tyveri, og så bør flere udlændinge sendes hjem for at afsone. Og på det punkt får Peter Skaarup opbakning fra eksperten.”…

    Naturligvis er Df kun interesseret i “blue collar” kriminalitet og ikke “white collar”-eller borgerlig pengekriminalitet som er hvad virkelig koster og foraarsager ogsaa den anden..Der skulle strafferammen op..Alt det andet DF aevl er ligegyldig og faar ingen effekt ligesom graensebommen..

    Artiklen siger at 84% af de udenlandske er udenlandske.. 🙂
    Det er jeg saadan set enig i.. 🙂

    Men det aendre ikke ved at 84% af al kriminaliteten bliver begaaet at etniske Danske og at tallene er 27% og ll% henholdsvis mht domme. At “afstumpet gadevold” bliver begaaet af udenlandske desperados behoever men ikke DST for at vide..Saaledes er det alle steder mht socio-oekonomiske faktorer og er derfor at Amerikaner droemmer om et land som DK med saa lidt af alle typer af kriminalitet og er derfor at geni kvotienten kan aflaeses direkte i kriminel statistikken..En af verdens laveste jo..

    At men skulle stemme paa DF blot fordi de og venner skyder hele skylden paa muslimer og i “hans og grethes” tilfaelde kun islamister ,drejer sig som Jens Holm forklare om at laese materialet og derefter analysere det korrekt.

Kommentarer er lukket.