Indvandrere i Danmark udsat for positiv psykologi

Af Kasper Støvring 213

 

Lad os se positivt på det! Det råd følger vi gerne. Det er jo vigtigt at være opbyggelig i en kold tid. Nu har vi data fra Danmarks Statistiks årsrapport Indvandrere i Danmark, der netop er udkommet.

 

Data, kendsgerninger, tal, dokumentation, hvad skal vi bruge dem til? De lyver jo. De misbruges. Vi kender vittigheden om statistikeren, der druknede, da han ville krydse en flod, der gennemsnitligt var 10 cm. dyb. Og vi bruger statistik som en fuld mand bruger en lygtepæl: Ikke for at blive oplyst, men for at have noget at støtte os til. Ikke? Men ok, lad os bare bide til bolle og få det bedste ud af det.

 

Demografi.

 

Det er måske det mest opløftende i rapporten. Endelig er Danmark på vej til at blive multikulturel, endelig ser det ud til, at vi får den etniske og kulturelle diversitet, vi så længe har længtes efter. Endelig bliver danskernes grå leverpostejmasse udskiftet med den farverige, arabiske gade.

 

Kriminalitet.

 

I rapporten kan vi læse, at 42 % af alle ikke-vestlige indvandrere årgang 1987 er blevet dømt efter straffeloven. Bemærk, at der kun er tale om straffeloven, altså nogle af de groveste forbrydelser. Dertil kommer de andre overtrædelser. Desuden er det langt fra alle, der begår kriminalitet, der også dømmes. Først skal handlingen anmeldes, så skal forbryderen pågribes, og der skal fældes dom. Mørketallet er meget højt. Vi ved også, at mandlige efterkommere fra Somalia begår næsten otte gange så meget voldskriminalitet som befolkningsgennemsnittet blandt mænd.

 

Men tøv en kende! Figurerne viser, at vi bare skal korrigere yderligere, f.eks. for køn, kultur, religion, og hvad vi ellers kan finde på, så bliver vi alle ens. Vi er jo alle mennesker, ikke? Desuden er kriminalitet stort set bare et ungdomsfænomen. Vi har jo alle været oprørske engang. Vær dog lidt large. Ikke?

 

Offentlig forsørgelse.

 

Ja, det halter, men kun lidt, og desuden har mange indvandrere flygtningebaggrund, derfor kan de ikke passe et job og opdrage deres børn, så de med tiden kan passe et job. Jo, jo, indvandrere fra f.eks. Sri Lanka, Chile og Vietnam har også flygtningebaggrund, og de klarer sig meget bedre. Men det er jo ikke det samme. Krige i Afrika og Mellemøsten er værre. Ikke?

 

Uden for beskæftigelse og uddannelse.

 

Det samme kan siges om uddannelse. Der er strukturelle problemer i systemet, der ikke tager højde for en anden indlæringskultur hos indvandrere og efterkommere. Det hele tager tid, og se på grafen: Der er kommet færre uden for beskæftigelse og uddannelse, men der er kommet flere blandt danskere, så på et tidspunkt vil udlændinge overhale danskerne.

 

Karaktergennemsnit.

 

Det samme ses her. De kvindelige efterkommere stormer ind på uddannelserne og har næsten overhalet alle andre grupper. Næsten. Og selv om de fleste klarer sig rigtig dårligt i grundskolen, så skal de nok ende med at få en rigtig god universitetsuddannelse. Ikke?

 

Se bare på Sverige. De er også på vej. Det siger David Trads selv. Sverige er totalentreprisens velsmurte land, hvor den sociale ingeniørkunst hele tiden fejrer nye triumfer. Intet problem er for stort til at blive løst. For nylig installerede svensk politi således mikrofoner, der kan opfange skrig, nødråb, eksplosioner, knusning af glas og skud fra ghettoerne og sende dem direkte til en politicentral, så der kan handles og én gang for alle sættes en stopper for balladen. Svenske kvinder er jo blevet et eftertragtet bytte for voldtægtsmænd, så nu har politiet også arrangeret joggingture med politiledsagelse. Genialt!

 

Fagre, nye verden – hvis du bare tænker positivt.

 

 

 

213 kommentarer RSS

  1. Af Niels Larsen

    -

    NIELS PETER LEMCHE – 30. NOVEMBER 2017 14:20

    Og heldigvis for det da.

    For du og dine kan tilsyneladende fint leve med koranklodser, jihadkrukker, terrortrusler og afsindige muslimers hærgen.

    Det hverken kan eller vil jeg og mine ligemænd. Vi vil af med muslimerne – og vi skal nok lykkes med det hen ad vejen.

  2. Af jEns hAnsen

    -

    AF NIELS POULSE N – 30. NOVEMBER 2017 15:09
    “Niels Juul Hansen
    For inderst inde ved du godt, at du og dine har skabt et monster med den liberale udlændingepolitik.”

    Nej Niels Poulsen.
    Du og dine har skabt et monster på grund af de krige som højrefløjen, inc. S, har startet imod de muslimske lande.
    Krige som har medført store flygtningeproblemer, terror og et had til Vesten som vil vare ved i årtier.
    I Danmark arbejder højrefløjen målrettet på at ødelægge enhver form for integration og sameksistens imellem befolkningsgrupperne.
    Højrefløjens hadprædikanter, demagoger og populister hyldes af pøblen, som var de stjerner af en eller anden art.

  3. Af Jesper Lund

    -

    Niels Poulsen
    Du må ikke følge med i dansk politik. Det sidste kommunevalg gav en pæn sejr til de “røde”.

  4. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Niels Poulsen

    “Jeg synes, at der er sket en forråelse med dine kommentarer.”

    Overhovedet ikke. Jeg har brugt udtrykket ‘antimuslim’ i mange år, og der er også mange antimuslimske indlæg på berlingske blog. Selv Kristian Thulesen-Dahl har kaldt Dansk Folkeparti et antimuslimsk parti.

    Med hensyn til ordet sociopat, så er Donald Trump eneste jeg har kaldt for narcissistisk sociopat. Det er et udtryk jeg har brugt, fordi det dukker op ustandselig i USA – sær blandt fagfolk.

    Jeg tror ikke, at jeg her behøver at dokumentere, at Trump er en patologisk løgner. Det er almen viden.

    At du foretrækker at holde dig til unge, blonde piger og almindelige hvide mennesker, har jeg det helt fint med, så længe det ikke kammer over i ‘white surpremacy’, KKK eller neonazisme, som har fundet en forbundsfælle i Donald Trump.

    P.S. Man kan ikke miste en religion, man aldrig har abonneret på.

  5. Af Gert Hansen

    -

    Niels Larsen:

    ‘Østeuropa har forstået lektien – og de har lært den af vore tåbelige politikeres dårskab.’

    Jeg så for nylig, at een eller anden har forudsagt, at der nok bliver bygget en ny mur mellem Øst og Vest Europa. Det skulle undre mig, om ikke Visegrad landene ender med at bygge, om ikke en mur, så et højt hegn. Denne gang ikke for at holde nogen inde, men for at holde nogen ude. Visegrad landenes ‘bagland’ burde i den forbindelse ikke være et problem for dem.

    Det er klar at noget sådant i visse kredse ikke er populært og politisk korrekt at høre på, men det er der så meget der har været, og alligevel sidenhen har manifesteret sig. EU står nok med et større potentielt problem end Bruxelles forestiller sig.

  6. Af Niels Poulsen

    -

    JH

    Udlændingeloven af 1983 kom længe før krigene i Afghanistan og Mellemøsten.

    Det er også, som om mange har glemt, at det var Khomeini, som radikaliserede islam. Før den tid var Afghanistan og Mellemøsten vestlig orienteret.

    Så hvis man skal pege på en skurk, så må det være ham.

  7. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt lidt om – “æres”-relaterede forbrydelser, psykopater, sociopater, almen forråelse og andet multikultur-“guf” . . . her en artikel om en afghansk familie der indeholder hele pakken:

    “Afghansk familie kunne ikke lide den unge kvindes valg af mand, så skar de huden af hans penis – nu kræves hele familien udvist for æres-hævn ”
    https://denkorteavis.dk/2017/2ny-hel-familie-kraeves-udvist-for-aeres-haevn-de-gav-deres-offer-en-helt-speciel-og-meget-brutal-behandling/

  8. Af Jesper Lund

    -

    Gert Hansen
    Tror du at Visegrad landene vil melde sig ud af EU og Nato?

  9. Af jEns hAnsen

    -

    AF NIELS POULSE N – 30. NOVEMBER 2017 15:34

    Iran blev radikaliseret fordi USA og England væltede den demokratiske regering i 1953.
    Afghanistan blev radikaliseret, fordi USA uddannede og støttede Taleban i deres kamp imod Sovjet.
    Iraq, Syrien og Libyen var seculære lande inden USA og bl.a. Danmark overfaldt disse lande og ødelagde dem.
    Hvorfor USA og bl.a. Danmark ødelægger seculære lande og støtter og allierer sig med slyngelstater som Saudi Arabien, Qatar og Baharain. Det forstår vist kun den yderste højrefløj. Som dig Niels Poulsen.
    De store flygtninge problemer startede på grund af overfaldet på Iraq i 2003.
    Og bagefter overfaldet på Libyen. Hele Afrika har nu adgang til Europa igennem Libyen.

  10. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Niels Poulsen

    “Udlændingeloven af 1983 kom længe før krigene i Afghanistan og Mellemøsten”.

    Den liberale udlændingelov fra 1983 er siden midten af 1980’erne blevet strammet i en sådan grad, at Danmark siden 2002 er blevet betegnet som et af de mest restriktive lande i Europa på dette område.

    Perfekt timing af VKO.

    Deltager i en fuldstændig vanvittig invasion i Mellemøsten, der udover hundredetusinder civile dræbte skabte mange millioner flygtninge, hvorefter de forsøger at vaske deres hænder i Pontius Pilatussæbe.

  11. Af jan ulrik friis

    -

    “Flertallet af indlæggene her kommer fra Kaspers rygklappere, som på denne blog har fundet en antimuslimsk ‘varmestue’. Han får rigelig moralsk opbakning.”

    N iels j H ansen kan vel den lille gestus dansk og dansk imellem, kan vel unde os der er danske derfor afvist som udskud 3-4 rangs borgere på dansk jord, danske uden de samme rettigheder som de fremmede de islamistiske horder der i millionvis på vej, de islamister der allerede opholder sig ulovligt i landet!

    Vi danske har end ikke samme rettigheder, hvad den danske stat i fuldsides annoncer i arabisk tekst i arabiske aviser lover Mellemøsten lover Afrikas befolkning livslangt betalt ophold på dansk jord, trods ulovligt klart brud på Dublin Konventionen, det samtlige kalifat på vej, de langskæggede børn og deres børnebørn deres hele familiesammenføring det samtlige kalifat, hvad vi danske statsborgere aldrig modtog da vi passerede start kastes nu i grams til islamisterne tyske – svenske tilstande, til trods at islamisterne alle hver og en fra start opholder sig ulovligt i Danmark, ulovligt og på bekostning af det danske folk vores egen undergang, klart brud på Dublin Konventionen, som M erkel i dårskab ulovligt satte ud af kraft, men det gør bare elendigheden endnu mere elendig og ulovlig, hvem er denne M erkel iøvrigt at hun dikterer Danmarks fremtid?!

    N iels J H ansen kan vel unde os danske, de af os der endnu sådant rigtige danske, at denne blog slikke vores sår, nedprioriterede som vi danske er blevet ude i samfundet 3-4 rangs borgere i eget land, at her på denne S tøvrings blog varmer os lidt ved lejrbålet, altimens et Danmark rundt omkring os ude i helt frit fald!

  12. Af Niels Larsen

    -

    JENS HANSEN: “Iran blev radikaliseret fordi USA og England væltede den demokratiske regering i 1953.”

    Bullshit. Iran blev radikaliseret fordi en idiotisk fransk regering lod Khomeiny udsprede sit had fra Paris i stedet for at lukke kæften på den rabiate galning.

  13. Af jEnS haNsen

    -

    AF JESPER LUND – 30. NOVEMBER 2017 15:48
    “Gert Hanse n
    Tror du at Visegrad landene vil melde sig ud af EU og Nato?”

    Naturligvis ikke.
    De har samme mentalitet som danskerne.
    Alle fordelene vil de udnytte. Til det yderste.
    Ud over det, så løber de fra ethvert ansvar og ulemper.

  14. Af Niels Poulsen

    -

    Jesper Lund

    “Det sidste kommunevalg gav en pæn sejr til de “røde”.”

    Nej, det gjorde det ikke. Både SF og Enhedslisten gik tilbage. Socialdemokratiet vandt. Men de har også skiftet kurs i udlændingepolitikken. Der er konsenssus mellem S, V og DF.

    Niels Juul Hansen

    Skal du nu også mistænkeliggøre Højskolesangbogen som “white surpremacy”? Din nye forråede stil har tilsyneladende intet bundniveau.

    “Man kan ikke miste en religion, man aldrig har abonneret på.”

    Jo, for din religion er ligesom kommunisternes og delvis også muslimernes en politisk ideologi. Det er staten og dens udformning, som er Gud eller underlagt Gud (det muslimske teokrati). Og da den multikulturelle stat er endt i den rene djævelskab, har du mistet din tro og Gud. Derfor din forråelse.

    Bortset fra det er den multikulturelle stat med islam som delkultur kun midlertidig. Før eller siden ender det med muslimsk monokultur.

  15. Af Gert Hansen

    -

    Niels Poulsen:

    Problemet skyldes primært Vestens umættelige forbrug af kulbrinter, ikke mindst olie og benzin. Siden oliekrisen i 1973 har Vesten indirekte finansieret islams fremgang og moske byggerier rundt omkring, i form af betaling af stærkt forhøjede oliepriser (sammenlignet med før 1973) til lande som i første omgang Saudi Arabien og emirater i Gulfen såsom Qatar.

    Penge der istedet kunne være gået til hjælp til deres fattige arabiske brødre i eksempelvis Palæstina og Egypten, der ikke har tilsvarende olie- og gasreserver, er istedet gået til fremme af islams sag i Vesten, vel primært i Europa, men selvfølgelig også i muslimske lande i al almindelighed.

    Samtidig har hele MØNA de sidste par generationer haft en befolkningstilvækst disse lande ikke har en chance for at skaffe hverken uddannelse eller arbejde, så de unge har ikke anden mulighed end at søge mod Europas velfærdssamfund (de kan hverken gå mod syd eller øst og finde de samme betingelser), der for Vesteuropas vedkommende har været villig til at modtage og betale for dem.

    Jeg giver dig ret i at der med Khomenei i 1973 kom en radikalisering af islam, men det er langt fra forklaringen på at det er gået, og går, som det gør. Det er kombinationen som beskrevet ovenfor.

  16. Af jEns haNsen

    -

    NIELS LARS EN

    Du vrøvler. Som sædvanligt.
    Havde USA og England ikke væltet den demokratiske regering i Iran.
    Og indsat en korrupt slyngel af en diktator, så ville Iran ikke være blevet radikaliseret.
    Som sædvanligt så var det naturligvis USA´s adgang til og kontrol af olie , som det drejede sig om.
    Det samme var årsagen til overfaldene på Iraq, Libyen og Syrien.

  17. Af Gert Hansen

    -

    Rettelse til ovenfor næstsidste linie: årstallet skal være 1979 og ikke 1973.

  18. Af Niels Poulsen

    -

    JH og Niels Juul Hansen

    Det er en fornøjelse at konstatere, at I trods jeres anderledes politiske ståsted lader til at betragte flygtninge og migranter som et problem.

    For hvis I mente, at flygtninge og migranter var en berigelse for det danske samfund, som nogle mener, at de er, så måtte I jo regne Vestens krige i Afghanistan og Mellemøsten som en positiv faktor, da de ifølge jer har skabt migrationen. Mere krig, mere berigelse af det danske samfund. Det er logik. Men det mener I så alligevel ikke med jeres krigsmodstand. Så velkommen i de udlændingeskeptiskes rækker.

  19. Af Niels Poulsen

    -

    Gert Hansen

    Jeg er også enig i dit skriv.

    Derfor er det vel også godt, hvis Vesten engang i fremtiden kan blive selvforsynende med alternative energikilder.

    Og så synes jeg, at Vesten i dens hjælp til de arabiske lande og Afrika skal kræve, at de indfører en familiepolitik, som begrænser udvikliklingen i befolkningtallet. F.eks. som Kina havde en overgang. Hvis de ikke retter ind, nul penge fra Vesten.

  20. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Niels Poulsen

    “Det er en fornøjelse at konstatere, at I trods jeres anderledes politiske ståsted lader til at betragte flygtninge og migranter som et problem”.

    Selvfølgelig er fattigdomsflygtninge krigsflygtninge et kæmpeproblem – især for flygtningene. Godt at der stadig er lidt af en ‘barmhjertig samaritan’ blandt det store flertal i vores del af verden. At det ligefrem skulle være en fornøjelse at konstatere, fatter jeg ikke.

    Man skulle da være total følelseskold, hvis man ikke føler medlidenhed med især de mange børn, som må flygte fra krigens gru.

    At flygtninge absolut skal være en berigelse, må stamme fra en markedsøkonomisk hjerne. Det har det været i flere tilfælde, men de skal primært hjælpes, fordi de er i nød.

    Det ved alle sande kristne.

  21. Af Jørgen Villy Madsen

    -

    Muslimhadet er ligeså perverst, som alle andre former for had. Ingen er i tvivl om, at hvis vi – i stedet for muslimer – havde jøder i samme omfang, ville antisemitisme være den drivende kraft for hadprædikanterne her på bloggen.

    Egentlig er det ligegyldigt om det drejer sig om jøder, muslimer, romaer eller andre mindretal. Der er mennesker, der rummer et had, der skal gå ud over nogen, der ingen mulighed har for at forsvare sig. Haderne skal af med den ondskab, som fylder dem.

    Det er dem, vi skal passe på. De er farligere, end muslimerne nogensinde bliver.

  22. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt bør vi i Vesten (navnlig Europa) være præsident Trump evig taknemmelig for at rydde ud i banden af mordere (“moderate oprørere” – ISIS) – kreeret af Hussein Obama og Hillary Clinton. Det lykkedes dem at smadre Libyen, (som i dag er ren anarki), men Syrien og præsident Assad blev reddet på målstregen – og tak for det. I øvrigt går hele Mellemøstens totale mess tilbage til – fake terror stunt 9/11, men det gider ingen seriøst beskæftige sig med. Har man ikke hold på det false flag – diskuterer man ud i den blå luft !

  23. Af jEns haNsen

    -

    AF JØRGEN VILLY MADSE N – 30. NOVEMBER 2017 16:41
    “Egentlig er det ligegyldigt om det drejer sig om jøder, muslimer, romaer eller andre mindretal. Der er mennesker, der rummer et had, der skal gå ud over nogen, der ingen mulighed har for at forsvare sig.”

    Indtil 1943 rettede højrefløjens had sig imod jøderne.
    Siden 2001 hvor Fogh og Pia Kjærsgaard lagde deres sorte skumle skygge over Danmark, har det været muslimerne som hadet rettede sig imod.
    Både hvad angik hadet imod jøderne og nu muslimerne, så er det den samme slags dystre kræfter som står bag.
    I Danmark går vejen til indflydelse igennem populisme og leflen for vælgernes indre svinehund.
    Noget som DF, Støjberg og Khader udnytter til det yderste.
    Godt hjulpet af deres klakører i Jyllands Posten og Berlingske.

  24. Af Niels Poulsen

    -

    “At flygtninge absolut skal være en berigelse, må stamme fra en markedsøkonomisk hjerne.”

    Spændende betragtning. Men Jannik Hastrup er næppe på det hold. Hans sidste Cirkeline-film endte med ordene:

    “Tak til alle flygtninge og indvandrere, fordi de har beriget det danske samfund.”

    Så han og venligboerne må vel med din og JH’s logik ønske flere flygtningeskabende krige.

    “Det ved alle sande kristne.”

    Sagt af en antikristen.

  25. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt apropos samfunds- og markedsøkonomi et par tal jeg har nævnt tidligere, men tilsyneladende har ingen rigtig bidt mærke i tallene:

    “Udgiften til ikke-vestlige indvandrere udgør 55 milliarder kr/år og til deres efterkommere 23 milliarder kr/år, ialt 78 milliarder kr/år.”

    NB. Tallene er for 2014 – et godt bud her snart anno 2018 – over 100 mia kr pr år!

  26. Af Gert Hansen

    -

    Niels Poulsen:

    Vi må nok dele Vesten lidt op. Europa og ‘de andre’. i Vesten. Og så igen dele Europa op i Vest-
    og EU- Østeuropa (som jeg vil regne med som hørende til Vesten).

    Hvor Vesteuropa går en særdeles ‘tvivlsom’ fremtid i møde, ser det ud til, som jeg har nævnt andetsteds ovenfor, at Østeuropa har tænkt sig noget andet. Dels er de mere religiøse (katolske) og u-liberale end ateistiske liberale Vesteuropa, og dels ser de på Vestauropas stigende kalamiteter, der bl.a. vil betyde en uafvendelig nedgang af de tidligere velfærdsstater, med deraf følgende stigende social uro. Velfærdsstater som østeuropæerne hidtil har haft en vis beundring for. Det betyder, at mange indvandrere i Vesteuropa vil føle de er blevet ’snydt’ og er kommet under falske forudsætninger, og lokale der ikke i længden vil betale gildet. Østeuropæerne. der stadig økonomisk står en del tilbage for Vesteuropæerne, føler, at de hverken kan eller vil betale hvad en indvandring koster. Jeg vil ikke blive forbavset hvis EU sprækker på det her grundlag, og jeg tror, at Østeuropa i givet fald vil fravælge EU, hvis det bliver nødvendigt. Vesteuropa ligger som de har redt, og det bliver stadig mindre ‘kønt’ at se på.

  27. Af Flemming Lau

    -

    Det er lidt morsomt at høre munke og kultur Marxister tale om had. Jeg kender ingen der hader muslimer, men derimod Sharia muslimer og med rette. Det lyder hult at disse voldsforherligende Marxister iklæder sig Fredens fjer. Med tungen kommer floromvunden og sukkersød tale, mens kniven holdes bag ryggen, klar til det nådesløse hug.

    Pøblen har vendt den røde front ryggen, efter Murens fald. Det viste sig jo at folkelykken var en illusion. Nu render Marxisterne så leflende efter de rettroende muslimer, mens de bedyrer deres voldelige antisemitisme. Jo krage søger mage.

    Igen forsøger de at piske en stemning op mod den fredelige danske borger:

    “Vi er den røde hævnerskare. Hya o’ho
    Det er gammel gæld vi svarer, Hya o,jo
    Drukne i vand, blod og brand
    Hæng op i lygten den fine mand!”
    Politisk revy 1928/1978.

    Idag rumsterer disse totalitære brunskjorter igen med deres mentale skrå remme og selv om stemmerne er blevet noget rustne, så er de rødes had, altså dem der ikke tog livet af sig i ’89 stadigvæk intakt. I Iran er det kommunisterne der bliver hængt, men det betyder intet for en Marxist, for han ville have gjort det samme mod sine fjender, hvis han havde haft magten!

  28. Af Niels Larsen

    -

    JØRGEN VILLY MADSEN

    En menneskemasse – muslimerne med 1,6 millioner sektmedlemmer – udgør ikke en minoritet i ret mange sammenhænge.

    Så spar os for dit vrøvl.

  29. Af Niels Larsen

    -

    Det er naturligvis 1,6 MILLIARDER sektmedlemmer.

  30. Af Jørgen Villy Madsen

    -

    Jan Petersen
    Enhver førsteårs regnedreng på CBS kan levere et hvilket som helst regnestykke, der kan bruges af enhver manipulator til at dokumentere, hvad som helst. Det er det CBS kan lære dem. Økonomi er ikke en eksakt videnskab. Tværtimod. De tal vi får er tal, der skal opfylde et eller andet påtrængende behov hos nogen, og når det drejer sig om muslimer, er ingen i tvivl om hvem.

    Alle med en smule sund sans kan sige sig selv, at de vanvittige milliardbeløb, man slynger om sig, er uden forbindelse med virkeligheden. Det er utroligt, at vi ikke har uafhængige økonomer, der kan redegøre for de faktiske forhold. Har de alle mundkurv på? Det burde ikke være lovligt at slynge tal ud uden grundlaget for dem. Der er folk, der tror på alt – desværre.

  31. Af Maria Due

    -

    JENS HANSEN – 30. NOVEMBER 2017 16:49
    Ja, du ved, hvad det vil sige at hade. Men glæd dig, du har vundet, der vil komme mange flere, der hader sammen med dig. Hvem der skal forsørge dem, ved jeg ikke, medmindre slaveriet skal genindføres, som det allerede fungerer mange steder i Mellemøsten med østasiatiske fattige som arbejdskraft til at servicere arabere.
    ….
    JAN PETERSEN – 30. NOVEMBER 2017 17:13
    Det er ikke længe siden, at vi var rystede over, at tallet var på 4 mia med kurs mod 5 mia.

    Niels Peter Lemche.
    Glæd dig, du har langt større chance for at komme til at blive nabo til muslimske invandrere end til en veluddannet ingeniør og formodentlig stabil skatteyder som Niels Larsen med dansk-polsk baggrund. Du har også vundet.

    Niels Juul Hansen, også du har vundet. Lyngby og Gentofte kommer til at vrimle af muslimer med det rette udseende, men det er mere tvivlsomt, om de vil synes om dig.
    ….
    Niels Poulsen.
    Uanset vore forskelligheder i religiøs retning har vi begge tabt, fordi vi elskede landet, som det var. Du skulle i øvrigt klage over Niels Juul Hansens “tone”, det var ikke dig, han hadede helt frådende vildt på JP blogs, hånede og frakendte al civiliseret menneskelighed, viden og uddannelse. Større godhed blev ikke demonstreret.

  32. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt er kommunistiske had-prædikanter vel ret ditto til samme muslimske afart. De er bare så transparente og total gennemskuelige, det er helt vildt. Bortset fra det, så var de nazistiske nationalsocialister en afart af nøjagtig samme affaldsbunke – kommunister / socialister !

  33. Af Gert Hansen

    -

    Det er simpelt hen for meget, at høre om såkaldt ‘muslim-had’.

    Jeg har i mange år rejst på fem kontinenter og bl.a. oplevet buddhister, jøder, kristne, sorte animister, muslimer, o.m.a. I alle disse år har jeg lejlighedsvis kun oplevet had vendt mod mig som ‘vestlig person’ fra individer fra een gruppe – muslimer. Det skal siges at det absolut har hørt til sjældenhederne, heldigvis. Selv fra sorte i Sydafrika har jeg kun mødt venlighed, og det endda under apartheid og efter. Fjendtlighed og hadsk blik mødte jeg dér kun fra en ‘mellemøstlig’ indvandrer der var kioskejer, aldrig fra sorte, der ellers havde al grund til det.

    Så stop den snak om ‘muslim-had’, som om det var en envejs foreteelse.

  34. Af jEns haNsen

    -

    AF JAN PETERSEN – 30. NOVEMBER 2017 17:55

    Ja. Kun højrefløjens hadprædikanter burde have adgang.
    Det agiterer Jan Petersen jo for i alle blogs.
    I øvrigt så har den yderste højrefløj, fascismen og nazismen samme udgangspunkt.
    Flirtede de konservative og Venstre(LS) med fascismen og nazismen før Anden Verdenkrig, fordi nazismen og fascismen var socialistisk?

  35. Af Jan Petersen

    -

    Af Jørgen Villy Madsen – 30. november 2017 17:43, i øvrigt er de tal jeg henviser til, selvsagt ikke pure opspind. Det er Finansministeriets egne tal. Men jeg ved da godt, at tallene er abnormt høje (uforståelige) – svarer faktisk til ca 10% af Danmarks totale Nationalregnskab !

  36. Af Niels Juul Hansen

    -

    @Niels Poulsen

    Kan du venligst afkræfte nedenstående bandbulle fra Maria Due:

    “Uanset vore forskelligheder i religiøs retning har vi begge tabt, fordi vi elskede landet, som det var. Du skulle i øvrigt klage over Niels Juul Hansens “tone”, det var ikke dig, han hadede helt frådende vildt på JP blogs, hånede og frakendte al civiliseret menneskelighed, viden og uddannelse. Større godhed blev ikke demonstreret.”

    Jeg har debatteret med dig , Kasper Støvring og Niels Larsen i snart mange år. Vi har sjældent været enige, men vi har altid ført en sober debat, hvor vi aldrig er blevet personlige.

    At du kalder mig Antikrist betragter jeg som en del af vores religionsdebat – ikke som et ondskabsfuldt personangreb. 🙂

    Den med ‘vildt frådende’, ‘hånende’ og at ‘frakende al civiliseret menneskelighed, viden og uddannelse’ må dokumenteres, hvis det ikke skal fremstå som et fantasifoster hos Maria Due.

  37. Af Maria Due

    -

    “I øvrigt så har den yderste højrefløj, fascismen og nazismen samme udgangspunkt.”

    Naahh, Mussolini var ikke racistisk, og hans bagland var krigsveteraner, hvor Hitler mere byggede på fremtidsdrømme, men begge var en slags socialister/socialdemokrater.

    “Flirtede de konservative og Venstre(LS) med fascismen og nazismen før Anden Verdenkrig, fordi nazismen og fascismen var socialistisk?”

    Flirt er for meget sagt, men praktiske og naive, som de var, lagde de mærke til, at Hi tl er var effektiv ifm. landets genopbygning efter verdenskrigen. Det glemmes nemt i dag, at Hi tler skabte en vis beundring, som var velbegrundet, fordi han fik indgydt et slagent og i den grad kuet folk mod. Han stod for en ny start og det moderne, hvilket kan være svært for os at fatte i dag, fordi vi ved, at det endte i vanvid og selvdestruktion. Det skulle undre mig, om ikke du allerede har kendskab til franskmændenes hadefulde ydmygelser af Tyskland via Versaillestraktaten. Det var ikke den angloamerikanske verdens stil. Problemet med Hi tler var hans tiltagende rablende fanatisme.

  38. Af jan ulrik friis

    -

    “Flertallet af indlæggene her kommer fra Kaspers rygklappere, som på denne blog har fundet en antimuslimsk ‘varmestue’. Han får rigelig moralsk opbakning.”

    N iels j H ansen kan vel den lille gestus dansk og dansk imellem, kan vel unde os der er danske derfor afvist som udskud 3-4 rangs borgere i samfundet udenfor på dansk jord, vi danske uden samme rettigheder som totalt fremmede islamistiske der opholder sig ulovligt i landet!

    Vi danske har end ikke samme rettigheder, hvad den danske stat i fuldsides annoncer i arabiske aviser lover Mellemøstens befolkning et livslangt betalt ophold på dansk jord, trods ulovligt et klart brud på Dublin Konventionen, det samtlige kalifat er på vej, de langskæggede børn og deres børnebørn deres hele familiesammenføring dette samtlige kalifat, hvad vi danske statsborgere aldrig modtog da vi passerede start kastes nu i grams til islamisterne, dette er tyske – svenske tilstande, til trods at islamisterne alle hver og en fra start opholder sig ulovligt i Danmark, ulovligt og på bekostning af det danske folk vores egen undergang, klart brud på Dublin Konventionen, som M erkel i dårskab ulovligt satte ud af kraft, men det gør bare elendigheden endnu mere elendig og ulovlig, hvem er denne M erkel iøvrigt at hun dikterer Danmarks danskernes fremtid?!

    N iels J H ansen kan vel unde os danske, de af os der endnu sådant rigtige danske, at denne blog slikke vores sår, nedprioriterede som vi danske er endt ude i samfundet 3-4 rangs borgere i vores eget land, at her på denne S tøvrings blog varmer os lidt ved lejrbålet, altimens et Danmark rundt omkring os ude i helt frit fald!

  39. Af Maria Due

    -

    Ja, ja, svin bare videre. Men jeg hedder altså ikke Marie, har aldrig gjort det og ved ikke, hvorfor I kalder mig det.

  40. Af jeNs HanSen

    -

    AF JAN PETERSEN – 30. NOVEMBER 2017 18:51
    “I øvrigt er de par venstresnoede knallerter på blog kommentarsporet vel dem, der har størst problemer med at debattere”

    Om der er nogle venstresnoede på blog kommentarsporet, det er der ikke meget der tyder på.
    Men der er godt nok nogle højresnoede knallerter på blog kommentarsporet, der har nogle gevaldige problemer med at debattere på en sober måde.
    De har faktisk ødelagt debatten.

  41. Af Flemming Lau

    -

    J. Hansen.
    Nu var det altså kommunisterne i Danmark, der bar brunskjorter med skrårem, men det ved du jo godt.
    Og hvad angår den totalitære venstrefløj så kunne de let blive enige med deres fætre i det totalitære højrefløj om at smadre socialdemokrater på deres møder. Det ved du også godt, såvel at antisemitisme er en del af Marx’es kommunistiske arv. Derfor passer kommunisme, nazisme og Islam så modbydeligt godt sammen.

    Det eneste kommunisterne har vendt, er vrangen ud på deres røde frakker, i den illusion at folket vil lade sig narre. Det vil de ikke og de har kun afsky for Stasi’s stikker stat. Man skal være meget religiøs for at tro sådan et samfund har en fremtid, i vore dage. Men sel’følli Dann haben wir anderen metooten. Er en af de rødes paroler ikke : “Revolution er ikke noget Te selskab!” De totalitæres våde drøm, de frie menneskers mareridt!

  42. Af jEnS hAnSen

    -

    AF MARIA DUE – 30. NOVEMBER 2017 18:52

    Undskyld fejlen.
    Det var ikke for at svine dig til.

  43. Af jEns HanseN

    -

    Lau.

    Igen.
    Nazismen og den yderste højrefløj er the same shit.
    Sådan har det altid været.
    Hvorfor tror du, at højrefløjen i Danmark var sengekammerater med nazisterne før og under Anden Verdenskrig.
    Også kongehuset omgikkes nazister. Som Schalburg. Var Christian nr. 10 kommunist eller socialist?
    Højrefløjen stod bag jødeforfølgelserne indtil 1943.
    Idag er deres hadeobject så muslimerne.

  44. Af Svend Jensen

    -

    @NIELS JUUL HANSEN – 30. NOVEMBER 2017 16:39
    I dag koster 330.000 uintegrerbare migranter Danmark mere end 33 milliarder kroner om året.
    Sættes omkostningerne til 30 x 33 = 990 milliarder kroner om året vil det svare til et indtag på omkring 10 millioner uintegrerbare migranter om året.
    Da der for tiden findes mindst 50 millioner stakler på flugt fra hovedsageligt andre muslimer i verden, kan vi i Danmark kun klare udgifterne i omkring 5 år før danskerne må opgive at hjælpe alle verdens sølle stakler med bolig, kælling og fedtjob.
    Denne uafvendelige fremtid venter os – derefter må vi dø af skyld og skam fordi Danmark ikke formår at redde de 50 millioner på flugt. Det er vores skyld det hele!
    Hvis NJH ikke kan se ironien i den fremskrivning, har han meget at lære endnu.

  45. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt er tallet 33 mia kr et NETTO tal – tilsvarende BRUTTO tal er 78 mia kr i 2014 kr . . . hvis ellers nogen her kender forskel på netto og brutto. Altså lige bortset fra NETTO som en del formentlig handler i 🙂

  46. Af jeNs haNsen

    -

    F.Lau

    Du roder mere og mere rundt i tingene Lau.
    nazismen, fascismen og den yderste højrefløjen har altid delt hjernegods. Og samarbejdet.
    nazisterne og højrefløjen betragtede kommunismen som hovedfjenden. Endnu værre end jøderne.
    Det kan du ikke snakke uden om.
    Og indtil 1943 forfulgte højrefløjen i Danmark jøderne, læs Jyllands Posten fra dengang. Er JP kommunistisk?
    Her ligger du inde med oplysninger som er ukendte for de fleste Lau.
    Idag er det så muslimerne som er jeres hadeobject.
    I ændrer jer aldrig Lau.

  47. Af niels peter lemche

    -

    MARIA DUE, nej, der er ikke mange chancer for, at det sker det med den muslimske nabo. De er faktisk bange for de store skove, at ikke en eller anden djin kommer og snupper dem. De er ikke til at drive ud af byerne. Og her starter de store skove tredive meter fra min hoveddør.

    Ellers sikke en skrældespand denne blog endte med at blive.

  48. Af Jan Petersen

    -

    I øvrigt Lemche, som jeg har pointeret utallige gange – et blog kommentarspor går i hegnet . . . i samme øjeblik debat bliver person rettet 🙁 Det må du i øvrigt selv vide alt om som tidligere underviser 🙂

  49. Af Flemming Lau

    -

    J. Hansen.
    Kniber det med det argumenterne…?
    Tag dog og forhold dig til det totalitære i de 3 ‘ismer! Du skrev engang at du havde en forkærlighed for NordKorea, fint nok, men hvis du lige glemmer mængdelæren et øjeblik og ser konkret på frugterne af et totalitært styre, så behøver jeg blot at nævne Otto Wambier.

    Derudover burde du også forholde dig til Islam og dens forkærlighed for Abu Ali den 12 Imam, kleines Adolf.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/chokerer-med-hitler-billede-og-holocaust-banner/6934566

  50. Af jEns hansEn

    -

    AF FLEMMING LAU – 30. NOVEMBER 2017 20:49
    “Du skrev engang at du havde en forkærlighed for NordKorea”

    F.Lau.
    Du er en patologisk løgnhals.
    Jeg aldrig nævnt.noget om Nordkorea.
    Hvor langt kan en person, som du synke? Langt kan man se på dine indlæg.
    Jeg har ind imellem boet i Sydkorea.

Kommentarer er lukket.